Schade melden
Niemand zit te wachten op autoschade. Wij proberen er dan ook alles aan te doen om de overlast zoveel mogelijk te beperken. Hieronder vertellen we hoe je de schade kunt melden.
Wat te doen bij schade?
- Meld de schade middels het toesturen van een door jou ingevuld Europees Schadeformulier en stuur dit zo spoedig mogelijk naar ons op. Dit kan via e-mail en post.
- Neem voor de reparatie contact op met jouw autobedrijf. Zij kennen de procedures en nemen contact met ons op. Afhankelijk van de schade schakelen we een expert in om de hoogte van het schadebedrag vast te stellen.
- Als de schade gerepareerd is, stuurt het autobedrijf de reparatienota rechtstreeks naar ons toe.
- Verder houden wij je op de hoogte van de voortgang in je dossier.
Wat te doen bij ruitschade?
- Heb je alleen ruitschade, bijvoorbeeld door steenslag, dan is het niet nodig om een schadeformulier in te vullen. Neem contact op met je eigen autobedrijf voor reparatie. Vergoeding voor ruitschade geldt niet voor de WA-verzekering.
- Alleen bij het vervangen van een ruit heb je een beperkt eigen risico van €67,50.
Wat te doen bij technische defecten?
- Voor de reparatie van technische defecten kun je terecht bij jouw eigen autobedrijf. Zij kennen de procedures en nemen contact met ons op.
Contact
Vragen over schade?
Telefoon 010 - 44 77 153
schade@autoservicegarant.nl
Postadres
Postbus 849
3000 AV Rotterdam